اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تکمیل 100 پروژه آموزشی در چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت سیزدهم

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش 300 درصدی اعتبارات این اداره‌کل در دولت سیزدهم، گفت: اگر اعتبارات به موقع و به طور کامل تخصیص پیدا کند می‌توانیم تا پایان دولت 100 پروژه آموزشی را در استان تکمیل و تجهیز کنیم.

تکمیل 100 پروژه آموزشی در چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سلمان کارگر صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات اداره‌کل نوسازی مدارس در دولت سیزدهم، گفت: اگر اعتبارات به موقع و به طور کامل تخصیص پیدا کند می‌توانیم تا پایان دولت ۱۰۰ پروژه آموزشی را در استان تکمیل و تجهیز کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح شهید رضا پناهی با هدف جمع‌آوری ۱۹ مدرسه کانکسی در استان اجرا شد که هم‌اکنون ۱۴ پروژه این طرح فعال است و در ۵ طرح مشکل زمین داشتیم که با رایزنی‌های انجام شده این مشکل برطرف شده و به زودی عملیات اجرایی این طرح‌ها نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ۱۲ طرح آموزشی توسط قرارگاه امام حسن(ع) در چهارمحال و بختیاری، افزود: همچنین طرح شهید عجمیان امسال با هدف شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی مدارس در استان توسط گروه‌های جهادی اجرا و برای این طرح ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول