اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سمنان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 3 از روز سه‌شنبه، دهم مردادماه به مدت ۱۰ روز در استان سمنان برگزار می‌شود.

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در استان سمنان ۵۶۰ گروه جهادی در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی ۳ شامل آب‌رسانی، لایروبی قنوات، ساخت منزل محرومان، اقتصاد مقاومتی و توسعه کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا، مدرسه، خانه بهداشت، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان اظهار کرد: برنامه صبحگاه مشترک رزمایش جهادگران فاطمی 3 با نگاه استانی و مرکزیت در صبح روز سه‌شنبه، دهم مردادماه در شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره اینکه گروه‌های جهادی امروزه یکی از اهرم‌های خدمت‌رسانی در کشورمان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: حمایت، پشتیبانی و توانمندسازی جهادگران یکی از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود.

شوقانی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی در ذیل سند اعتلای بسیج که قرار است در طول ۱۰ سال محقق شود، ۲ قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را بر عهده گرفته است، افزود: طرح جامع محرومیت‌زدایی مردم پایه و در جهت خدمت‌رسانی به نیازمندان تدوین شده است.

وی همچنین با بیان اینکه تمام تلاش ما این است یک تصویر از کار و فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه و الگوسازی کنیم، افزود: اقدامات جهادی گروه‌های جهادی بسیج در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی باعث ایجاد امید بین مردم می‌شود و تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول