اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان سمنان آغاز شد

رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۲ با هدف کمک به مردم مناطق کم‌برخوردار در استان سمنان آغاز شد.

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۲ پیش از ظهر امروز با حضور استاندار سمنان، مسؤولان استانی و بسیجیان با هدف رفع محرومیت‌زدایی در استان سمنان آغاز شد و تا هشتم آذرماه در این استان ادامه دارد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: پنج هزار و ۴۰۰ جهادگر در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در این استان حضور دارند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و کمک به مردم مناطق کم‌برخوردار از مهم‌ترین اولویت‌های این رزمایش است، ادامه داد: این رزمایش با محوریت شهرستان دامغان، در قالب ۶۴۷ گروه جهادی و با هدف خدمات‌رسانی بهتر در مناطق محروم اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ تفاوت‌هایی در ماهیت اجرایی با سایر رزمایش‌ها دارد و با توجه به شرایط خاص امروز، افزایش امیدبخشی و اعتماد در مردم و ایجاد روحیه جهادی را در دستور کار خود دارد و لازم است تا همت ویژه‌ای در اجرای رزمایش صورت گیرد.

دامغانی عنوان کرد: انجام امور عمرانی، کمک به دامداری و بخش تولید، ارائه مشاوره و خدمات پزشکی، توجه به مسائل فرهنگی و زیرساختی و … از جمله خدمات بسیجیان در این رزمایش است.

وی خاطرنشان کرد: نقش اقدامات جهادی و حضور جوانان برای مقابله با ترفندهای دشمنان و همچنین کادرسازی و فرهنگ‌سازی مناسب با هدف افزایش امید در مردم بسیار مؤثر و قابل‌توجه است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول