اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مازندران در  تاسوعا و عاشورای حسینی

عبدالله محمدی فیروزجایی درباره فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، گفت: تمامی پایگاه‌های انتقال خون استان در روز تاسوعای حسینی از ساعت ٨:۳۰ تا ١٣ فعال و آماده پذیرش عزاداران حسینی برای اهدای خون است.

وی اظهار کرد: در روز عاشورای حسینی نیز ۶ پایگاه انتقال خون در شهرستان‌های ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن و چالوس از ساعت ٨:۳۰ تا ١٣ پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: همچنین تیم سیار انتقال خون صبح تاسوعا در روستای اسرم از ساعت ٨ تا ١٢ و شب تاسوعا در روستای رکنی کلا  قائم شهر از ساعت ١٨ تا ٢٢ و صبح عاشورا نیز در شهر سورک  از ساعت ٨ تا ١٢ مستقر می‌شود.

محمدی فیروزجایی به اجرای پویش نذر خون در استان اشاره کرد و گفت: پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان از ابتدای محرم  همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی از همراهی همیشگی مردم استان در امر اهدای خون قدردانی کرد و با توجه به نیاز روزانه بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خون، از  مردم استان  به‌ویژه جوانان و بانوان  برای شرکت در پویش نذر خون دعوت کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول