اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مرکز انتقال خون مازندران نیاز به نیروی داوطلب دارد

مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام اینکه نیاز به حضور نیروهای داوطلب در تمامی مراکز انتقال خون استان داریم، گفت: از پرستارها و ماماها و افراد دیگر خواستیم همکاری کنند که این افراد داوطلب در صورت ظرفیت جذب در اولویت قرار دارند.

مرکز انتقال خون مازندران نیاز به نیروی داوطلب دارد

عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران امروز درباره وضعیت خون و فرآورده‌های خونی استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ذخایر خونی در استان مطلوب است.

وی گفت: در بحث ذخایر خون با بحران مواجه نیستیم اما ضرورت دارد با توجه به نیاز مستمر و دائمی به خون حضور اهداکنندگان هم پررنگ باشد.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام اینکه نیاز به حضور نیروهای داوطلب در تمامی مراکز انتقال خون استان داریم، تصریح کرد: در این زمینه پرستارها و ماماها و افراد دیگر خواستیم برای همکاری اعلام آمادگی کنند که این افراد داوطلب در صورت ظرفیت جذب در اولویت قرار دارند.

محمدی‌فیروزجایی اضافه کرد: افراد متقاضی در این زمینه می‌توانند به دفتر مدیرکل انتقال خون مازندران واقع در اداره کل انتقال خون استان در بلوار ارتش مرکز مازندران مراجعه کنند که از حضور آنان در بخش پذیرش و خونگیری مراکز در تمامی شهرهای استان بهره‌مند خواهیم شد.

وی بیان اینکه در حال حاضر انتقال خون مازندران دارای ۶ پایگاه، سه مرکز ثابت خونگیری تمام وقت، سه مرکز ثابت خونگیری نیمه‌وقت و سه اتوبوس سیار است، گفت: این مرکز تأمین خون و فرآورده‌های خون ۴۷ بیمارستان و مرکز درمانی و حدود ۱۴ هزار بیمار خاص استان را برعهده دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول