اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قرارگاه فرماندهی رتبه‌بندی معلمان استان سمنان تشکیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل قرارگاه فرماندهی رتبه‌بندی معلمان این استان خبر داد.

قرارگاه فرماندهی رتبه‌بندی معلمان استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه ویدیوکنفرانسی با محوریت رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان که با حضور مدیران و رؤسای شهرستان و مناطق و اعضای کارگروه‌های استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: امید است تا با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، در مسیر سعادت و کمال گام برداشته و نمونه شایسته‌ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم.

وی افزود: رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان و مشکلات با حضور مدیران و رؤسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان سمنان کار ویژه این قرارگاه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌های اعتراضات رتبه‌بندی معلمان توسط کارگروه‌های تخصصی از جمله مزیت‌های قرارگاه رتبه‌بندی استان محسوب می‌شود.

خالقی بیان کرد: اتمام رسیدگی به پرونده‌های اعتراض با دقت و سرعت در کمترین زمان ممکن از مسائل مورد تأکید وزارت آموزش و پرورش است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول