اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

قرارداد همکاری بین شبکه‌های تلویزیونی قرقیزستان و آذربایجان

در حاشیه اجلاس جهانی رسانه در آذربایجان، قرارداد همکاری بین شرکت ملی پخش تلویزیون و رادیو قرقیزستان و شبکه تلویزیونی آذری « ARB 24 »امضا شد.

قرارداد همکاری بین شبکه‌های تلویزیونی قرقیزستان و آذربایجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در حاشیه اجلاس جهانی رسانه که این روزها در آذربایجان برگزار می‌شود، قرارداد همکاری بین شرکت ملی پخش تلویزیون و رادیو قرقیزستان و شبکه تلویزیونی آذربایجانی « ARB 24 » امضا شد.

«اولان ساتیف» معاون مدیر کل شرکت ملی پخش تلویزیون و رادیو قرقیزستان و «رادیک اسما عیلوف» مدیر اجرای شبکه تلویزیونی « ARB 24 » این اسناد را به منظور توسعه تبادل اطلاعات بین شبکه‌های تلویزونی Ala- too24 و ARB24  و همچنین تقویت مشارکت‌ها و انتشار برنامه‌های اطلاعاتی از طریق تلویزیون و رادیو دو کشور امضا کردند.

طرفین توافق کردند که به تقویت بیشتر همکاری‌ها در زمینه فرهنگ و آموزش از طریق تبادل اطلاعات، ایجاد پروژه‌ها و برنامه‌های اجتماعی کمک کنند. همچنین مبادله متخصصان، سازماندهی دوره‌های کارآموزی و همچنین ارائه پشتیبانی فنی را انجام خواهند داد. برای تبادل تجربه، طرفین به تبادل پرسنل و آموزش خواهند پرداخت.

این قرارداد با هدف تشکیل فضای فرهنگی مشترک در حوزه آموزشی، علمی و گردشگری دو کشور انجام شده است.

شبکه تلویزیونی « ARB 24 » پخش خود را به عنوان اولین شبکه خبری تجاری در آذربایجان آغاز کرد. این شبکه به طور شبانه روزی اخبار کشور و جهان به ویژه در حوزه اقتصادی را پخش می‌کند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول