اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش‌آموزان ابتدایی کشور در کردستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر و مادر ـ پدر و پسر مرداد ماه جاری به میزبانی کردستان برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش‌آموزان ابتدایی کشور در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان  ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با موافقت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، مسابقات ژیمناستیک قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی کشور و جشنواره ورزشی دختر و مادر ـ پدر و پسر یادواره شهدای دانش‌آموز مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص ورزش کشور شهید عجمیان، از ۱۸ تا ۲۸ مردادماه در سنندج برگزار می‌شود.

خوشگوار افزود: زمان برگزاری مسابقات دختران از ۱۸ تا ۲۲ خرداد و مسابقات بخش پسران از ۲۴ تا ۲۸ مرداد ماه است.

وی از شرکت حدود ۲ هزار دانش‌آموز، مربی، سرپرست و داور و عوامل اجرایی در این رویداد ورزشی خبر داد و گفت: افتتاحیه این مسابقات ۱۹ مرداد در سال آزادی سنندج برگزار خواهد شد.

خوشگوار اذعان کرد: میزبانی چنین رویدادهایی فرصت مناسبی است تا بتوان در کنار ابعاد فنی، ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و دیدنی استان به شرکت کنندگان معرفی شود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول