اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دانش‌آموزان ری قهرمان مسابقات فوتبال/ درخشش پسران بهارستان در جشنواره ژیمناستیک

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مسابقات فوتبال با شرکت ۸ تیم در ورزشگاه مصلی‌نژاد ری و جشنواره ژیمناستیک در سالن معلم شهرقدس خبر داد و گفت: دانش‌آموزان ری در مسابقات فوتبال و دانش‌آموزان بهارستان در جشنواره ژیمناستیک برتر استانی شدند.

دانش‌آموزان ری قهرمان مسابقات فوتبال/ درخشش پسران بهارستان در جشنواره ژیمناستیک

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، رضا امیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: مسابقات فوتبال مقطع ابتدایی پسران با شرکت ۸ تیم در ورزشگاه مصلی‌نژاد ناحیه دو ری برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات دانش‌آموزی در دو گروه چهار تیمی و به صورت یک روزه و دوره‌ای انجام پذیرفت که در پایان تیم‌های اسلامشهر، ناحیه دو ری، ناحیه یک بهارستان و قرچک به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان تهران افزود: پس از انجام مسابقات نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال به ترتیب تیم‌های ناحیه دو ری، اسلامشهر و قرچک به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

امیدی سپس با اشاره به برگزاری جشنواره ژیمناستیک مقطع ابتدایی پسران در سالن معلم شهرقدس بیان کرد: در این جشنواره که با حضور تیم‌های دانش‌آموزی از شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان، شهریار و اسلامشهر به ترتیب حائز بیشترین رتبه‌های برتر استانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نوع مسابقات علاوه بر ایجاد نشاط و انگیزه رقابت سالم بین دانش‌آموزان، در امر استعدادیابی و رشد ورزش قهرمانی موثر است همچنین موجب توسعه کانون‌های فوتبال در اماکن ورزشی درون و برون مدرسه‌ای آموزش و پرورش در فصل تابستان خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول