اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هتاکان قرآن به سرویس جاسوسی موساد وصل هستند

امام جمعه فردیس گفت: هتاکان قرآن برای سرویس جاسوسی موساد کار می‌کنند، باید ریشه یابی کرد؛ اهداف بسیاری را نیز دنبال می‌کنند که یکی از آن‌ها انحراف افکار عمومی است.

هتاکان قرآن به سرویس جاسوسی موساد وصل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام عزای حسینی (ع)، گفت: کسانی که می‌گویند دین از سیاست جداست چیزی از عاشورا و قیام امام حسین(ع) نمی‌دانند.

وی در ادامه به اهانت یک فرد مسیحی به کلام‌الله مجید اشاره کرد و افزود: آیا می‌تواند در خصوص چنین اتفاقی سکوت کرد؟ سکوت هر مسلمان و دولت‌های اسلامی در این خصوص خیانت نیست؟ آیا دولت‌های اسلامی نباید با چنین جرثومه‌های فساد و هتاک قطع ارتباط کنند؟ باید رفتار قاطع با این هتاکی‌ها صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: این هتاکان برای سرویس جاسوسی موساد کار می‌کنند، باید ریشه یابی کرد؛ اهداف بسیاری را نیز دنبال می‌کنند که یکی از آن‌ها انحراف افکار عمومی است.

امام جمعه فردیس بیان کرد: یکی دیگر از اهدافی که دنبال می‌کنند ایجاد انحراف و دشمنی میان مسلمانان و مسیحیان است. همچنین ترس از قدرت مسلمانان از اهداف دشمن برای هتاکی به مقدسات اسلام است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول