اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز در اعتراض به هتک حرمت قرآن به پا خاست+ تصاویر

نمازگزاران تبریزی هتک حرمت ساحت قرآن کریم را در کشور سوئد به شدت محکوم کردند و از دولت‌های اسلامی خواستند تا واکنش قاطعی در مقابل این جسارت‌ نشان دهند.

تبریز در اعتراض به هتک حرمت قرآن به پا خاست+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پی اهانت به ساحت قرآن کریم در کشور سوئد نمازگزاران شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی با برگزاری تجمع‌ علیه هتک حرمت مقدسات اسلامی خشم و انزجار خود را نسبت به این گستاخی‌ها اعلام کردند.

در تبریز نیز نمازگزاران با تجمع اعتراضی در مصلای امام خمینی (ره)، قرآن‌سوزی و توهین به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کرده و حمایت دولت‌های غربی از این هتک حرمت‌ها را نشانه برنامه‌ریزی شده بودن این اقدامات دانستند و از دولت‌های اسلامی خواستند تا واکنش قاطعی در مقابل این جسارت‌ها نشان دهند.

 

 

 

نمازگزاران تبریز امروز ضمن محکوم  و اعلام انزجار خود از اقدام سخیف دولت سوئد شعارهای سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن ، مسلمان بیدار است از استکبار بیزار است،  الله اکبر و محمد رسول الله  سردادند.

تجمع‌کنندگان همچنین خواستار مقابله جامعه جهانی با اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی مسلمانان شدند.

گزارش فارس حاکی است،  در چند ماه گذشته در سوئد در موج جدید اسلام‌ستیزی برای چندین بار به ساحت قرآن کریم هتک حرمت شده و سوزانده شده است و این اقدام از سوی دولت و پلیس سوئد دارای مجوز بوده و آن را در پوشش «آزادی بیان» توجیه می‌کنند.

این درحالی است که آزادی بیان به معنی اهانت و تخریب سایر عقاید نیست و این قبیل اقدامات عین سلب آزادی است. 

عکس ها از عطا داداشی

پایان پیام/۶۰۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول