اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جهان به یک ربات بزرگ تبدیل خواهد شد

معاون توسعه مدیریت استانداری البرز با بیان اینکه آینده دنیا با هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خواهد بود به زودی با بهره برداری از هوش مصنوعی مواردی را خواهیم دید که تعجب آور است و سازمان نیز باید از آن بهره مند شوند‌.

جهان به یک ربات بزرگ تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت استانداری البرز، در شورای سیاستگذاری رویداد ملی عصر امید در حوزه تخصصی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، ضمن ابراز خرسندی از اینکه این همایش ملی نوسط دانشگاه آزاد اسلامی در کرج برگزار می‌شود، گفت: دو نکته مهم پیش رو در کشور آینده پژوهی و شکاف دیجیتال است که برگزاری همایش‌های این چنینی به دسترسی به این علوم روز کمک خواهد کرد.

معاون استاندار ادامه داد: در حوزه مختلف از جمله خودروسازی، صنعت ساختمان، پزشکی و... هوش مصنوعی شتاب خیلی زیادی گرفته و اگر نخواهیم از این حوزه عقب بمانیم باید به سمت استفاده بهینه از هوش مصنوعی حرکت کنیم.

حدادپور با اشاره به اینکه در دنیا با استفاده از تکنولوژی های هوش مصنوعی در صنعت کشاورزی نیز استفاده می‌شود تاکید کرد با برنامه ریزی دستگاه‌های مرتبط باید حداکثر بهره برداری از این حوزه را داشته باشیم.

وی افزود: با روندی که پیش می‌رود جهان در آینده نزدیک به یک ربات بزرگ تبدیل خواهد شد و دانشمندان کشورمان نیز بهتر است به این سو حرکت کنند.

حدادپور با بیان اینکه آینده دنیا با هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خواهد بود به زودی با بهره برداری از هوش مصنوعی مواردی را خواهیم دید که تعجب آور است و سازمان نیز باید از آن بهره مند شوند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول