اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سرخه برگزار می‌شود

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با رمز «یا فاطمه‌الزهرا» در این شهرستان خبر داد.

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سرخه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، جواد عبداللهی، رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه عصر امروز در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران شهرستان سرخه که در دفتر بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه برگزار شد، اظهار کرد: «رزمایش جهادگران فاطمی ۳» دهم تا نوزدهم مردادماه امسال در شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را خدمت‌رسانی هر چه بهتر و مطلوب‌تر به آحاد محروم به ویژه محرومان عنوان کرد و افزود: گسترش فرهنگ و تفکر حرکت جهادی در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه با بیان اینکه یکی از ثمرات و برکات دولت سیزدهم نهادینه‌سازی و بروز و ظهور تفکر جهادی در برخی مدیران و مسؤولان بوده است که به عینه دیده می‌شود، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف حرکت‌های جهادی کار کردن برای مردم و حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف و کم‌برخوردار جامعه است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه در زمینه حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی توجه به روستاهای کم‌برخوردار است.

وی افزود: البته در شهرستان سرخه منطقه محروم وجود ندارد؛ اما برخی از روستاهای این شهرستان از حیث برخی امکانات زیرساختی همچون آب، راه و مسکن و بهداشت با محرومیت‌ها و کمبودهایی مواجه هستند که بسیج سازندگی خود یکی از مأموریت‌های خود را رفع این محرومیت‌ها و کمبودها در این روستاها در مباحث ذکر شده می‌داند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه عنوان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سرخه در روز دهم مردادماه رأس ساعت هشت صبح با رمز «یا فاطمه الزهرا» آغاز می‌شود.

عبداللهی عنوان کرد: گروه‌های جهادی در قالب برگزاری این رزمایش در ۵۴ عرصه و در قالب ۲۸ گروه جهادی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

وی عنوان کرد: در طول برپایی رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در هر روز بر یک عرصه از فعالیت‌ها گروه‌های جهادی متمرکز می‌شوند که از جمله آنها عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مؤمنانه، جهیزیه (اهدای پنج سری جهیزیه)، میز خدمت در مساجد، واکسیناسیون دام و آزادسازی زندانیان (یک زندانی جرائم غیرعمد) است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مصلی نماز جمعه سرخه (۱۳ و ۲۰ مردادماه) از دیگر اقداماتی است که حول برپایی رزمایش جهادگران فاطمی سه برنامه‌ریزی شد.

عبداللهی عنوان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ تلاش خواهیم کرد با اجرای پروژه آب‌رسانی در روستاهای شهرستان سرخه هیچ روستایی مشکل آب شُرب و کشاورزی نداشته باشد.

وی با اشاره به تعمیر مسکن محرومان به تعداد چهار باب به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه گفت: ۲ مسکن دیگر نیز در قالب برپایی این رزمایش تعمیر می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه با اشاره به نصب ۱۴ پنل خورشیدی در شهرستان سرخه به همت بسیج سازندگی این شهرستان از برگزاری همایش سرگروه‌های جهادی در روز شنبه ۳۱ تیرماه خبر داد.

عبداللهی همچنین با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی در این شهرستان به ریاست فرماندار سرخه و دبیری ریاست بسیج سازندگی سرخه گفت: در قالب این قرارگاه عرصه‌های محرومیت‌زدایی شناسایی و برای رفع آن اقدام می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول