اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های مقاومت فلسطین خواستار آزادی بازداشت‌شدگان سیاسی شدند

گروه‌های مقاومت در غزه در بیانیه‌ای از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تا بازداشت‌شدگان سیاسی در کرانه باختری را آزاد کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین خواستار آزادی بازداشت‌شدگان سیاسی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای از بازداشت مبارزان فلسطینی توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری خبر داده و آن را جنایتی فجیع خواندند.

اخیرا رسانه‌های فلسطین از بازداشت تعدادی از مبارزان فلسطینی توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان خبر دادند و روز گذشته نیز منابع فلسطینی گزارش دادند که برخی اعضای جبش جهاد اسلامی گفتند که نیروهای امنیتی فلسطین پنج عضو این جنبش در جِنین را بازداشت کردند.

در این بیانیه آمده است که بازداشت سیاسی فلسطینیان جنایتی فجیع و رفتاری غیر قابل قبول و خدمت به رژیم اشغالگر است.

در این بیانیه از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته شده است تا بازداشت‌های سیاسی را متوقف کرده و تمامی زندانیان سیاسی را آزاد کند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، در این بیانیه همچنین آمده است که بازداشت‌های سیاسی به منزله کارشکنی در برابر مبارزه و مقاومت فلسطین است اما با این حال مقاومت همچنان استخوانی در گلوی رژیم اشغالگر و گزینه راهبردی برای ملت فلسطین باقی خواهد ماند.

در همین ارتباط «طلال دویکات» سخنگوی نهادهای امنیتی فلسطین مدعی شد که «بازداشت‌ها در کرانه باختری بنابه دلایل جنایی و بر اساس قوانین پولشویی، حمایت از تروریسم و قانون حمل سلاح انجام می‌شود».

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول