اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌سازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌سازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی از اولویت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.

استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌سازی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی

مهدی اربابی در حاشیه برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مجموعه‌های آموزش‌وپرورش، نوسازی مدارس و مجمع خیرین در کشور از اتحاد و انسجام خاصی برخوردار است.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: انسجام این بازوهای توانمند توانسته اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه ایجاد و توسعه زیرساخت ها در مجموعه آموزش‌وپرورش رقم بزند..

وی با اشاره به اینکه امروز خوشبختانه در سطح کلان کشوری بیشترین بهره‌وری را از خیرین داشته‌ایم، افزود: نه تنها در حوزه مدرسه‌سازی بلکه در سایر حوزه‌های مرتبط با نظام تعلیم و تربیت از ظرفیت عظیم خیرین بهره‌مند شده‌ایم.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تأکید کرد: جذب و نگهداشت خیرین مدرسه‌ساز از اولویت هاست، تمام تلاش خود را در این زمینه با استفاده از همه ظرفیت‌های بکار خواهیم گرفت.

بهره‌مندی از زیرساخت‌های آموزشی مناسب حق تمام دانش‌آموزان است

وی افزود: بهره‌مندی از زیرساخت‌های آموزشی مناسب حق تمام دانش‌آموزان است تحقق این هدف نیاز به تلاش و همراهی بخش دولتی و خصوصی است.

به گفته مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، خیرین بازوی توانمندی هستند که در کنار دولت در راستای تحقق اهداف ارتقا و توسعه زیرساخت‌های نظام تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند.

اربابی با تاکید براینکه امروز در سطح کلان کشور بیشترین بهره‌وری را از وجود و ظرفیت ارزشمند خیرین داریم و در حوزه مدرسه‌سازی در سایر حوزه‌های مرتبط با نظام تعلیم و تربیت از ظرفیت عظیم آنان بهره‌مند هستیم، گفت: خیرین نیک‌اندیش تاکنون هزاران پروژه آموزشی را در سطح کشور به بهره‌برداری رسانده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی جذب و نگه داشت خیرین مدرسه‌ساز را بسیار مهم دانست و گفت: هدایت خیرین برای مدرسه‌سازی در مناطق با سرانه فضای آموزشی پایین‌تر از اولویت‌های سازمان است و امیدواریم همه با هم بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف و کمک به مناطق کم‌برخوردار همکاری لازم داشته باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول