اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ضرورت استفاده از مولد سازی در حوزه مدرسه‌ سازی

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشوربا اشره به طرح مولدسازی گفت: حوزه مدرسه‌سازی باید از این طرح استفاده کند و با اجرای هرچه بهتر این طرح، مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش‌آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

ضرورت استفاده از مولد سازی در حوزه مدرسه‌ سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا خانمحمدی، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، در دیدار با خیرین، نمایندگان گروه‌های جهادی و موثرین حوزه نوسازی استان زنجان اظهار داشت: مدیون لطف و کرامت خیرین و گروه های جهادی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در کنار ما هستند و در پیشبرد اهداف به ما یاری می‌رسانند.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، جشنواره کشوری تکریم خیرین در عید غدیر و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار خواهد شد.

 وی به هماهنگی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اشاره کرد و بیان داشت: این هماهنگی و تعامل دوجانبه  نقطه قوت است که در نهایت آموزش و پرورش استان ازاین هماهنگی سود خواهد برد.

 خانمحمدی با اشاره به خدمات مجمع خیرین افزود: مجمع خیرین یکی از اضلاع توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس کشور است.

 رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان زنجان، افزود: اولویت ما در این سفر باید برنامه‌ریزی و هماهنگی برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان باشد و با بررسی، هماهنگی و نگاه عادلانه از ظرفیت‌های اعتباری سفر دوم ریاست جمهوری استفاده شود.

 وی در ادامه به طرح مولدسازی تاکید کرد و بیان داشت: حوزه مدرسه‌سازی باید از این طرح استفاده کند و با اجرای هر چه بهتر این طرح، مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

 رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اظهار داشت: باید بتوانیم از ظرفیت گروه‌های جهادی و هیات درامرمدرسه سازی بیش از پیش استفاده نماییم.

 خان محمدی در پایان ضمن اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان افزود: طرح شهید عجمیان برای شاداب سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه هیات‌ها، گروه‌های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتراین طرح باشند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول