اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم اجرای طرح امنیت محله‌محور در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران تداوم اجرای طرح امنیت محله‌محور با توجه به دغدغه مردم خبر داد و گفت: این طرح با کار اطلاعاتی شروع و با برنامه‌ریزی و اجرا با استفاده از ظرفیت‌های استان و شهرستان برای حفظ امنیت مردم انجام می شود.

تداوم  اجرای طرح امنیت محله‌محور در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسن مفخمی شهرستانی در آیین برپایی نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی و آغاز رزمایش فرهنگی اجتماعی در سواحل این شهرستان اظهار کرد: طرح امنیت محله محور به تناسب هر شهرستان و محله‌های درگیر با معضلات و مشکلات امنیتی مشخص و با کار اطلاعاتی مجرمان شناسایی و با اقدام عملیاتی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

وی افزود: در شهرستان نور بر اساس دغدغه‌های موجود ۱۰ روز عملیات امنیت محله‌محور انجام شد،  در این مدت در حوزه‌های مختلف کشفیات و توفیقات خوبی حاصل شد، در حوزه سرقت ۲۹ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند و همچنین ۶۰ تن چوب قاچاق و ۲۲  کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و متهمان به همراه ۵۲ معتاد متجاهر دستگیر به مقامات قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان از دیگر اقدامات در اجرای طرح امنیت محله‌محور را شناسایی متهمان متواری و تحت تعقیب عنوان و خاطرنشان کرد:  ۱۲۵ نفر از متهمان متواری در این عملیات دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

مفخمی از کشف ۱۱ قبضه انواع سلاح و شناسایی و دستگیری دارندگان سلاح‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: جولان اراذل اوباش از دیگر خطوط قرمز امنیتی برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود که در این رابطه با اقتدار برخورد و با همکاری جامعه اطلاعاتی شهرستان و استان ۲۵ نفر دستگیر شدند.

وی نظم و انضباط را از دیگر اهداف طرح امنیت محله‌محور با موضوع امور ترافیکی عنوان و تصریح کرد: شناسایی خودروهای فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و حادثه‌ساز در دستور کار قرار گرفت و تعداد ۷۵ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد و ۹۰۰ فقره نیز اعمال قانون شد.

فرمانده انتظامی مازندران اماکن عمومی را نشانگاه‌های انتظامی دانست و افزود: با متصدیان و خدمات دهندگان به افراد بی‌حجاب برخورد می‌شود که در این رابطه نیز ۳۸۶ واحد صنفی رصد و پایش شدند و ۱۱ واحد به دلیل تخلفات مشهود و عدم رعایت قانون پلمب شدند.

مفخمی همچنین با بیان شناسایی افرادی که در معابر کشف حجاب می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۷۴ نفر در این رابطه شناسایی و برخی با ارسال پیام و برخی هم با معرفی به مرجع قضایی اعمال قانون شدند.

وی در خصوص کنترل فضای مجازی اظهار کرد: ۴۰ شبکه، کانال و گروه که صفحات غیراخلاقی داشتند شناسایی و بعضاً با تذکر صفحات خود را حذف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان از تداوم اجرای طرح امنیت محله‌محور با توجه به دغدغه مردم خبر داد و گفت: این طرح با کار اطلاعاتی شروع و با برنامه‌ریزی و اجرا با استفاده از ظرفیت‌های استان و شهرستان برای حفظ امنیت مردم انجام می شود، این تکلیف ماست که باید آسایش و امنیت را به هموطنان هدیه دهیم و در این راه  به همکاری و نظارت مردم نیاز داریم.

 

در پایان این آئین رزمایش فرهنگی اجتماعی سواحل شهرستان نور با حضور پرسنل انتظامی، پاسداران و بسیجیان خواهر و برادر با رمز یا زهرا (س) و با فرمان سردار فرماندهی استان آغاز و اجرایی شد.

پایان پیام/ ۸۶۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول