اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انشعابات غیرمجاز باعث قطع برق روستاهای بامدژ شد

مجموع انشعابات قانونی روستاهای منطقه بامدژ تعداد ۱۴۶ و تعداد انشعابات غیرمجاز بیش از ۲۲۰ انشعاب هست که این روستاها مجموعا مبلغ سه میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال بدهی به شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارند.

انشعابات غیرمجاز باعث قطع برق روستاهای بامدژ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیرو انتشار خبری با عنوان «روزانه هفت تا هشت ساعت برق در روستاهای بامدژ قطع می‌شود» شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد.

وزارت نیرو با اجرای ۱۴۰ برنامه در تلاش است تا با توجه به کمبود برق پیش آمده بتوان بدون اعمال خاموشی بابرنامه از روزهای گرم تابستان ۱۴۰۲ عبور کنیم.

کاهش ساعت اداری، برنامه ریزی در بخش کشاورزی و صنعتی، اجرای طرح پاداش صرفه جویی، همه و همه در راستای جلب رضایتمندی حداکثری هموطنان به ویژه در استان خوزستان است.

قطعا استمرار خدمات رسانی مطلوب و شبکه پایدار جز اصلی‌ترین برنامه‌های مسئولین در این روزهای بسیار گرم است تا لحظه‌ای شاهد قطع برق نباشیم.

منطقه بامدژ در قسمت شمالی شهرستان اهواز و در مسیر موازی جاده اندیمشک قرار گرفته است که دارای ۹ روستا مربوط به سادات جعاوله است، مجموع انشعابات قانونی این روستاها تعداد ۱۴۶ و تعداد انشعابات غیرمجاز بیش از ۲۲۰ انشعاب هست که این روستاها مجموعا مبلغ سه میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال بدهی به شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارند.

قطعا پایداری شبکه برق مستلزم پارامترهایی است که این روستاها بدلیل وجود انشعابات غیرمجاز اعم از خانگی و پمپاژ آب غیرمجاز زمینه قطع برق به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف را در کل مسیرهای روستایی را در روستاهای مختلف فراهم کرده‌اند.

همچنین شبکه برق روستاهای مذکور بوسیله کابل خودنگهدار ساماندهی شده و دارای استاندارد کامل بوده و لازم است بخاطر پایداری هرچه بیشتر شبکه با همکاری و همراهی بخشدار و شورای اسلامی و دهیاری‌ها در خصوص استفاده برق قانونی اقدام شده تا متناسب با انشعابات جدید، ظرفیت لازم ایجاد گردد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول