اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

روزانه هفت تا هشت ساعت برق در روستاهای بامدژ قطع می‌شود

سه، چهار روز متوالی اهالی روستاهای بامدژ در این هوای بالای 49 درجه حدود هفت تا هشت ساعت با مشکل قطعی‌های بی‌برنامه برق مواجه هستند.

روزانه هفت تا هشت ساعت برق در روستاهای بامدژ قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قطعی بی‌برنامه و طولانی مدت برق در برخی نقاط استان یکی از معضلات جدی شهروندان خوزستانی در این دمای بالای 49 درجه است به طوری که صدای مردم را درآورده و نارضایتی‌های زیادی را به ویژه در مناطق روستایی  به وجود آورده است.

این در حالی است که انتظار می‌رفت با کاهش ساعت اداری و خارج شدن سیستم سرمایشی ادارات از مدار همچنین مشوق‌هایی که وزارت نیرو برای شهروندان کم مصرف در نظر گرفته است شاهد قطعی برق نباشیم.

اهالی روستاهای بامدژ(بخش مرکزی) اهواز این روزها به شدت با  مشکل قطعی مستمر برق روبرو هستند به طوری که مردم این روستاها برای فرار از هوای گرم و دم کرده منازل ساعت چهار بعد از ظهر و در اوج گرمای تابستان به خیابان و سایه‌درختان پناه می‌آورند.

سید راهی جعاوله دهیار روستای سادات جعاوله در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، می‌گوید: سه، چهار روز است که برق روستا قطع و تا ساعت 11 ، 12 شب ادامه پیدا می‌کند، روزانه به ما وعده می‌دهند مشکل برق حل می‌شوند اما تا کنون کار خاصی برای رفع قطعی‌ها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به هجوم مگس‌ها و اذیت شدن روستاییان در هوای گرم، افزود: اکنون اهالی  در این هوای گرم بیرون خانه نشسته‌ و منتظر وصل شدن برق هستند.

دهیار روستای جعاوله با بیان اینکه بیش از هشت روستای مرکزی دچار این مشکل هستند، گفت: این روستا شامل  روستاهای بامدژ، سید مَعن، سید ظاهر، حموله، سیدنبی، سیدسعد و چند روستای دیگر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول