اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها تظاهرات فلسطینیان علیه شهرک‌سازی را سرکوب کردند

منابع فلسطینی از زخمی شدن ده‌ها نفر در تظاهرات مسالمت‌آمیز مخالفت با شهرک‌سازی در کرانه باختری خبر دادند.

صهیونیست‌ها تظاهرات فلسطینیان علیه شهرک‌سازی را سرکوب کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان در شمال غربی رام‌الله واقع در کرانه باختری که در اعتراض به گسترش شهرک‌سازی برگزار شد، سرکوب کردند.

بنابر گزارش وبگاه «العربی الجدید»، فلسطینیان روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به ساخت واحدهای صهیونیست‌نشین در روستای أم صفا واقع در شمال غربی رام‌الله، تظاهرات کردند و نظامیان صهیونیست نیز با سرکوب این تظاهرات به سمت فلسطینیان گاز اشک‌آور و بمب صوتی شلیک کردند که باعث مصدوم شدن تعدادی‌ از فلسطینیان شد.

در روستای کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه در شمال کرانه باختری نیز شش نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند و علاوه بر آن تعدادی از فلسطینیان نیز در نتیجه استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین تظاهرات هفتگی فلسطینیان در روستای بیت دجن در شرق نابلس واقع در شمال کرانه باختری نیز که در اعتراض به شهرک‌سازی برگزار شد، سرکوب کردند.

پنج‌شنبه شب نیز ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های سبسطیه واقع در شمال غربی نابلس در نتیجه استنشاق گاز اشک‌ور دچار حالت خفگی شدند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول