اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سرنگونی کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری+ویدئو

مقاومت فلسطین با انتشار تصاویری، از سرنگونی یک فروند کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد. این کوادکوپتر در حال تصویربرداری از اردوگاه جنین بود.

سرنگونی کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری+ویدئو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروی مقاومت فلسطین، بامداد امروز (یکشنبه، ۲ جولای) از سرنگون کردن یک فروند کوادکوپتر رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر داد.

 

به نوشته وبگاه فلسطینی «شهاب»، بامداد امروز، نیروهای مقاومت در جنین موفق شدند با شلیک مستمر به یک کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی، آن را ساقط کنند.

 

 

 طبق اعلام رسانه‌های محلی فلسطین، این کوادکوپتر رژیم صهیونیستی که در حال گشت زنی در ارتفاع پایین بر فراز اردوگاه جنین و تصویربرداری از آن بود، هدف قرار گرفت و مقاومت فلسطین آن را به غنیمت گرفت.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «کتیبه جنین»  وابسته به این گروه و نیروهای «کتائب شهداء الاقصی» (شاخه نظامی جنبش فتح)، موفق شد، این کوادکوپتر را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند. 

گروه مقاومتی «کتیبه جنین»، ساعاتی پس از انتشار خبر اولیه سرنگونی این کوادکوپتر، با انتشار تصاویری از این کوادکوپتر اعلام کرد: «سرایا القدس - کتیبه جنین و کتائب شهداء الاقصی، بامداد امروز، با یاری خداوند، توانستند یک پهپاد رژیم صهیونیستی را هدف گلوله قرار دهند و آن را ساقط کنند و آن را تحت کنترل خود بگیرند».

 

 

 

 

رادیو رژیم صهیونیستی نیز به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم در حال تحقیق درباره دلیل سرنگونی این کوادکوپتر است که در حال انجام ماموریت امنیتی بود.

قدرت گرفتن مقاومت فلسطین در کرانه باختری، این روزها به یکی از نگرانی‌های جدی رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شده است. تاکنون بارها، پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در جریان یورش به شهرهای فلسطینی سرنگون شده‌اند. آخرین آن به ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) گذشته باز می‌گردد که طی آن، «کتیبه جنین» موفق شد یک کوادکوپتر جاسوسی اسرائیلی را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول