اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جانمایی نادرست تالار و عروسی که تبدیل به عزا شد

باز هم یکی از اشتباهات در جانمایی مکان‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در شهرستان بهمئی موجب بروز حادثه منجر به مرگ شد.

جانمایی نادرست تالار و عروسی که تبدیل به عزا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ رئیس اورژانس 115 شهرستان بهمئی از تصادف منجر به فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ شب یک حادثه تصادف به مرکز فوریت های اورژانس 115 اعلام شد.

علی الماسی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم اورژانس 115 شهرستان به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که در حد فاصل سه راهی گچ بلند و تالار ماغر به لیکک رخ داد علیرغم تلاش تیم اورژانس 115 و کادر درمانی متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس 115 شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه تالار در حال برگزاری جشن عروسی بودند افزود: متاسفانه به علت برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با عابر پیاده نوجوان ۷ ساله در این حادثه جان باخت.

الماسی با اشاره به اینکه جشن عروسی به عزا تبدیل شد گفت: متاسفانه تالار ماغر بهمئی در مکان نامناسبی واقع شده است و روشنایی مناسبی در آن مکان هم وجود ندارد و باید در این خصوص فکر اساسی شود و مسئولان مربوطه اقدام کنند.

به گزارش فارس؛ از این دست مکان‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در نقاط نامناسب و نادرست جانمایی شده‌ کم نیستند، برای مثال به جز تالاز ماغر می‌توان به پلیس‌راه یاسوج- شیراز اشاره کرد که درست در منتهی‌الیه پیچ و شیب خطرناک تنگ کناره قرار گرفته و هر لحظه امکان دارد که تصادف مرگبار دیگری مانند جمعه خونین یاسوج در آن نقطه اتفاق افتد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول