اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله‌دار بهمئی در شرکت فرا بورس

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

خبر امیدبخش دادستان از عرضه سهام صندوق مساله‌دار بهمئی در شرکت فرا بورس

سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی از عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

ملک حسینی در همین زمینه اظهار داشت: آخرین اقدام دستگاه قضایی در خصوص پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی ، پیگیری به منظور عرضه سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران بود.

وی گفت: با انجام مکاتبه و صدور دستور قضایی بخشی از سهام بورسی که از متهم پرونده توقیف شده بود، پس‌ از انجام تشریفات قانونی و کارشناسی جهت فروش عمده و یکجا عرضه خواهد شد.

ملک حسینی با اظهار این نکته که عموم مردم می‌توانند با توجه به شرایط مندرج در متن آگهی در این فروش شرکت نمایند، افزود: با توجه به آگهی شرکت فرابورس ایران، این سهام در تاریخ یازدهم مرداد ماه 1402عرضه خواهد شد.

مدعی العموم مرکز استان تصریح کرد: در صورت وجود مشتری و فروش سهام و واریز مبلغ ریالی آن، این مبلغ به نسبت درصد مساوی، بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان عنوان کرد: مردم و مالباختگان صندوق موصوف، آخرین اخبار مربوط به این پرونده را صرفاًَ از طریق اخبار و اطلاع رسانی رسمی دادگستری استان پیگیری نموده و به شایعات و خبرهای نامعتبر توجهی نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول