اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افزایش مصرف و افت فشار عامل قطعی آب در البرز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: افزایش مصرف آب به دلیل گرمای شدید در استان باعث شده که بسیاری از مناطق دچار افت شدید فشار و قطعی آب شوند.

افزایش مصرف و افت فشار عامل قطعی آب در البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز درجمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت قطعی آب در برخی مناطق استان البرز، گفت: یکی از مهمترین عوامل قطعی آب افزایش مصرف از سوی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه با افت شدید آب مواجه هستیم، اضافه کرد: براین اساس فرمانداران شهرستان‌های استان به عنوان رییس ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان‌ها تمهیدات لازم را برای جلوگیری قطعی آب و برق داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر افزایش دما و احتمال بالا رفتن میزان مصرف آب و برق ، تمهیدات لازم با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها و همچنین مدیران شرکت‌های آبفا و توزیع برق طی روزهای گذشته از طریق برگزاری نشست های مدیریت بحران انجام شد.

وی اضافه کرد: بنابراین مردم استان البرز در هریک از شهرستان های این استان در صورت بروز مشکل در زمینه آب و برق می توانند ازطریق تماس با فرمانداری مربوطه منطقه خود پیگیر شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: اکنون براساس جلسات مختلفی که برگزارشده برای تأمین آب مناطقی که با قطعی آب مواجه شده اند تانکرهای آبرسانی در شهرستان‌های استان البرز در ادارات آبفا پیش بینی شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول