اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکل قطعی آب در بخشی از ملاشیه امروز حل می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل قطعی آب 10 روزه آب در بخشی از ملاشیه امروز برطرف می‌شود.

مشکل قطعی آب در بخشی از ملاشیه امروز حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا کرمی‌نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل قطعی آب بخش عمده‌ای از منطقه ملاشیه تا پایان امروز رفع می‌شود و برای بهبود فشار آب این منطقه، اقدامات اساسی در غرب و جنوب اهواز انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمبود آب در ملاشیه سابقه دارد، گفت: از گذشته تاکنون، بخش‌هایی از ملاشیه در ساعات شب و بخش دیگری نیز در روز از شبکه آب دریافت می کردند.

کرمی‌نژاد مشکلات اخیر این منطقه را ناشی از تغییراتی در ایستگاه پمپاژ عنوان‌کرد و گفت: به منظور تقویت فشار آب در مناطق مختلف، پمپ قوی تری برای ایستگاه پمپاژ مربوطه نصب شده بود که این موضوع باعث نوساناتی در شبکه آبرسانی برخی از مناطق ملاشیه شد.

وی ادامه داد: پمپ جدید سبب بهبود فشار آب در برخی مناطق شد اما برخی مناطق دیگر را دچار چالش کرد و به محض اطلاع از مشکل ایجاد شده در ملاشیه با همکاری سپاه بصورت موقت، آبرسانی سیار به اهالی در دستور کار قرار گرفت.

کرمی‌نژاد خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته یک پمپ دیگر با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همراه تجهیزات لازم خریداری شده که تا چهارشنبه هفته جاری نصب می‌شود و تامین آب ملاشیه را تقویت می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: با اقداماتی که در جنوب و غرب اهواز انجام خواهد شد؛ مشکل کم آبی عین دو، کوی سیاحی، شهرک دانشگاه و ملاشیه برای همیشه حل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول