اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ضاربان آمران به معروف در بوستان انقلاب شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 2 نفر از ضاربان آمران به معروف در بوستان انقلاب شاهین‌شهر در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبرداد.

ضاربان آمران به معروف در بوستان انقلاب شاهین‌شهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: چند روز قبل در بوستان انقلاب شاهین‌شهر پدر و پسری در مواجهه با ایجاد مزاحمت چند جوان اوباش برای یکی از نوامیس اقدام به تذکر لسانی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که در پی آن ۲ نفر از آن‌ها به طرزی ناجوانمردانه با سلاح سرد به این ۲ آمر به معروف حمله ور و آن‌ها را به شدت مجروح و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی متشکل از مأموران زبده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان شاهین‌شهر، مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان و عاملان این اقدام ناجوانمردانه شدند.

ثابت راسخ تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس هر ۲ ضارب اصلی شناسایی و صبح امروز در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و اقلام ممنوعه دیگر از متهمان و تحویل آن‌ها به مرجع قضایی، بر حمایت همه جانبه پلیس از آمران به معروف تاکید و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و کسانی که بخواهند خدشه‌ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد کنند به شدت و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول