اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

متهمان پرونده آمر به معروف در ورزنه احضار شدند

فرماندار ورزنه گفت: دو روز قبل چند نفر از هنجارشکنان که اهل ورزنه بودند با آمران به معروف درگیر شده و ضرب و شتمی شکل گرفت که در همان شب شورای تأمین تشکیل شد و مقام قضایی دستور بازداشت را صادر کرد.

متهمان پرونده آمر به معروف در ورزنه احضار شدند

سعید رحیمی، فرماندار ورزنه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه ورزنه با توجه به اماکن گردشگری شهری مسافرپذیر است، اظهار داشت: با توجه به مسائل ماه‌های اخیر و شروع تعطیلات نوروزی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای وظیفه شرعی، ذاتی و قانونی خود مسافران و افرادی که روزه‌خواری می‌کنند رابه اماکن تدارک دیده شده راهنمایی می‌کنند تا روزه‌خواری در ملأ عام نباشد همچنین در برخی نقاط غرفه‌های فرهنگی برای عفاف و حجاب با کمک ستاد احیا امر به معروف و سپاه آماده شده است.

وی با اشاره به وقوع ضرب و شتم میان تعدادی از هنجارشکنان و آمرین به معروف شهرستان افزود: دو روز قبل چند نفر از هنجارشکنان که از اهالی ورزنه بودند با آمران به معروف درگیر شده و ضرب شتمی شکل گرفت که در همان شب شورای تأمین تشکیل شد، مقام قضایی دستور بازداشت را صادر کرده و متهمان احضار و پرونده تشکیل شد و در روز دوشنبه نیز پرونده رسیدگی خواهد شد.

رحیمی با تأکید بر اینکه تمام عوامل حاضر در صحنه احضار و با آن‌ها برخورد خواهد شد، عنوان کرد: تمام اعضای شورای تأمین از ستاد امر به معروف و آمرین به معروف تمام قد حمایت کرده و از نظر حقوقی و قانونی پشتیبان ماجرا خواهیم بود.

فرماندار ورزنه پیرامون وضعیت فعلی شخص آسیب‌دیده نیز بیان کرد: همان شب از شخص آسیب‌دیده عیادت کرده و با او در ارتباط هستیم، وضعیت او خوب است و آسیب جدی وارد نشده و شکایت او نیز روند قانونی خود را طی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول