اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری ۴٠ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در زنجان

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری بیش از ۴٠ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این استان خبر داد و گفت: شعار «پای خانواده ایستاده ایم» به عنوان شعار محوری و ملی روز خانواده اعلام شده است.

برگزاری ۴٠ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدیجه شیخی، مسوول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: یکی از سلاح‌های جنگ روانی دشمن اشاعه بی‌حجابی، فساد و گناه در جامعه است و امروز تبیین اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه بسیار حائز اهمیت است.
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه بانوان در راستای ترویج، تبلیغ و گسترش عفاف و حجاب در جامعه باید برای نسل جوان کوشا باشند، تصریح کرد: حجاب و عفاف همواره بخشی از رسالت انبیا و اولیا، ادیان و علما بوده و از دستورات اسلام است و حفظ حجاب و عفاف به برکت و عظمت خانواده کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها با محوریت تبیین، ترویج، گفتمان سازی و کنش گرایی اجتماعی در حوزه زنان اجرا می‌شود.
شیخی در ادامه عنوان کرد: دبیرخانه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی کشور، شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» را به عنوان شعار محوری و ملی روز خانواده برای امسال ۲۳ تیر ۱۴۰۲ اعلام کرده است.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان در ادامه به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب اشاره و بیان کرد: برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی، برگزاری نشست‌های روشنگری و تبیینی در حوزه‌های مقاومت بسیج، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری کتابت جمعی قرآن کریم بانوان، برگزاری همایش طلایه‌داران عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان برتر، پاتوق گفتگو و میز مشاوره در اماکن عمومی، دیدار دختران دهه ۸۰ و ۹۰ با مادران شهدای مدافع حرم و امنیت، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری نشست‌های رسانه‌ای با حضور کارشناسان فعال در حوزه عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است که در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.
وی از تجمع خانواده علوی به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در زنجان خبر داد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه سال جاری در سبزه میدان با سخنرانی دکتر نیره قوی، استادیار پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.
شیخی در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور نمایش‌های خیابانی«گذر هنر» با موضوعات فرهنگی و اجتماعی به همت بسیج هنرمندان استان زنجان در سطح استان برگزار خواهد شد.
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان در خصوص نمایش‌های خیابانی اظهار داشت: نمایش من عروسک نیستم از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه از ساعت  ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محل سبزه‌میدان اجرا می‌شود، همچنین در شهر قیدار ۲۱ تا ۲۲ تیرماه ساعت ۱۸ در پارک شهر و در شهر خرمدره نمایش سوغات فرنگ ۲۲ تیرماه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و ۲۳ تیرماه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پارک شهر با همکاری هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌های حس خوب، اجرای برنامه سفیران مهر، برگزاری مسابقه موشن گرافی در فضای مجازی، ایستگاه‌های فرهنگی، برگزاری تجمع چادر اولی‌ها و برگزاری پویش مادرانه در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب محسوب می‌شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول