اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیران خود را با اهداف تحول‌گرایانه و عدالت طلبانه دولت تطبیق دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به پیشبرد اهداف تحول‌گرایانه و عدالت طلبانه دولت اشاره کرد و گفت: مدیران خود را با این رویکردها منطبق کرده و در این مسیر گام بردارند که ان‌شاءالله نتایج ملموس داشته باشد.

مدیران خود را با اهداف تحول‌گرایانه و عدالت طلبانه دولت تطبیق دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده به مسائل مطرح شده در جلسه اشاره و اظهار کرد: رویکرد دولت تحول گرایی است، بنابراین انتظار از این جلسات ارائه گزارش و توضیحات نیست، چرا که باید تحول‌گرایانه و با هدف نتیجه‌گرایی حرکت کرد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر پیگیری روند تحولی و اتخاذ تصمیم در این حیطه گفت: این تصمیمات باید اجرایی باشد و انتظار از مدیران شناخت رویکرد گفتمان خدمت و عمل به آن به صورت میدانی است.

وی از برنامه‌ریزی برای پرداختن به رویکردهای تحولی دولت در آینده خبر داد و گفت: رسانه‌ها هم فرصت ارائه اطلاعات را خواهند داشت که هدف آن ایجاد ایمان و امید به عنوان اولویت در سطح جامعه است.

رفیعی به پیشبرد اهداف تحول‌گرایانه و عدالت طلبانه دولت اشاره و ابراز امیدواری کرد، مدیران خود را با این رویکردها منطبق کرده و در این مسیر گام بردارند که ان‌شاءالله نتایج ملموس داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به اتخاذ تصمیمات مهم در سطح ملی و استانی که اغلب بر زمین مانده بود اشاره و تاکید کرد: همه این اقدامات نتیجه گفتمان و رویکرد خدمات رسانی دولت و در راستای عمل به شعارها است.

وی با تاکید بر پیگیری شاخص‌های اعلام شده توسط دولت از جمله توسعه عدالت گفت: انتظار از مدیران در استان هم انسجام عملکردها است.

رفیعی با بیان اینکه هماهنگی نیازمند همکاری بینابینی است، ادامه داد: در اداره امور باید از نگاه بخشی‌نگری پرهیز و با نگاه تحولی پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به وجود رویکردهای کلان اشاره کرد و افزود: این مهم باید در اولویت با هدف اقدامات تبیینی در حوزه فرهنگی اعتقادی و مسائل سیاسی اجتماعی مد نظر قرار گیرد که البته پرداخت مستقیم به این موضوع مد نظر نیست.

وی تاکید کرد: باید حداکثر توان خود را به کار گرفت تا طرح مسائلی که به سلامت و آرامش جامعه لطمه می‌زند کاهش یابد.

رفیعی با تاکید بر الزام اقدامات فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف گفت: این مهم نیازمند تقویت باورها و ایمان جامعه هدف است که باید در برنامه‌های اوقات فراغت مد نظر قرار گیرد و به صورت غیرمستقیم در راستای کاهش آسیب‌های این حوزه گام برداشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نتیجه‌گیری عالمانه را از وقایع را مورد تاکید قرار داد و گفت: ریشه‌ آسیب‌های اجتماعی باید به صورت دقیق بررسی و فارغ از تحلیل ارائه شود.

در این جلسه گزارش مدیران در مورد آسیب‌های اجتماعی طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول