اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

متکی: علی‌رغم هتاکی‌ها به قرآن علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است

رئیس خانه احزاب گفت: علی‌رغم هتاکی‌ها به قرآن، علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته و همچنین همراهی دولت سوئد با هتاکان قرآن‌سوزی مایه تأسف است.

متکی: علی‌رغم هتاکی‌ها به قرآن علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است

مهدی عرب‌صادق مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به تشریح جزئیات بیست و یکمین نشست شورای مرکزی خانه احزاب ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: در ابتدای نشست امروز شورای مرکزی خانه احزاب ایران، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران با محکومیت شدید اقدامات غرب برای القای اسلام هراسی، گفت: «علی‌رغم این هتاکی‌ها، علاقه مردم غرب به اسلام و قرآن افزایش یافته است و همچنین همراهی دولت سوئد با هتاکان قرآن‌سوزی مایه تأسف است و خانه احزاب به شدت این اقدام را محکوم می‌کند».

 

این عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: در این جلسه رئیس خانه احزاب ایران با هشدار به رژیم‌ صهیونیستی که باید بداند بادی که می‌کارد، طوفان درو می‌کند، گفت که «امروز مسیر نابودی این رژیم آغاز شده است و پایان اسرائیل نزدیک است».

عرب‌صادق در خصوص همایش‌های فصلی خانه احزاب ایران گفت: در روز ۲۲ تیرماه همایش انتخابات در وزارت کشور برگزار خواهد شد که از هر سه فراکسیون اصولگرایان اصلاح‌‍طلبان و مستقلین ۵ نفر سخنرانی مبتنی بر راهکار خواهند داشت و همچنین برگزاری همایش دیگری با موضوع شرایط اقتصادی کشور، دغدغه‌ها و راهکارها به تصویب در این جلسه رسید و به بحث گذاشته شد.

 

عرب‌صادق در ادامه گفت: در این نشست هر سه فراکسیون اصولگرایان اصلاح‌طلبان و مستقلین، جنایات اخیر صهیونیست‌ها در جنین را که خلاف مصوبات سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل است محکوم کردند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در این جلسه نیره قوی رئیس کمیته بانوان خانه احزاب ایران حضور یافت و کلیات برنامه‌های کمیته بانوان و خواسته‌های این کمیته از احزاب را مطرح کرد.

مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران جزئیاتی از بررسی، نحوه تنظیم و طراحی همایش اقتصادی در سه محور اصلی مطالبات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد، اشکالات بودجه‌بندی سالانه و دیپلماسی اقتصادی در این جلسه و با دعوت از مسئولین ارشد دولت و مجلس و اعضای اقتصادی کابینه دولت و مجلس و اصحاب رسانه خبر داد که دبیری این همایش به رامین مهمانپرست محول شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول