اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب اتحاد ملت: مجوز سوئد برای قرآن سوزی شنیع‌تر از خود این عمل است

حزب اتحاد ملت در اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم و مجوز دادن به آن عمل ناشایست، تأکید کرده‌است: مجوز دادن به این نفرت‌پراکنی‌ها تحت عنوان آزادی بیان، آن هم توسط کشورهایی که داعیۀ صلح و همزیستی دارند، دست کمی از بسیاری خشونت‌ها و تبهکاری‌های عالَم ندارد.

حزب اتحاد ملت: مجوز سوئد برای قرآن سوزی شنیع‌تر از خود این عمل است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حزب اتحاد ملت در اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم و مجوز دادن به آن عمل ناشایست، تأکید کرده‌است: مجوز دادن به این نفرت‌پراکنی‌ها تحت عنوان آزادی بیان، آن هم توسط کشورهایی که داعیۀ صلح و همزیستی دارند، دست کمی از بسیاری خشونت‌ها و تبهکاری‌های عالَم ندارد.
   
متن کامل این پیام به شرح زیر است:

در حالی که همۀ خشونت‌ها و تبهکاری‌های عالم به‌نحوی ریشه در خشونت‌های کلامی دارد، به‌ویژه هنگامی که این خشونت‌ها در قالب اهانت‌های وقیح و نفرت‌پراکنی‌های شنیع نسبت به ادیان و ارزش‌های الهی و انسانی انجام پذیرد، مجوز دادن به انجام این خشونت‌ها و نفرت‌پراکنی‌ها تحت عنوان آزادی بیان، آن هم توسط کشورهایی که داعیۀ دموکراسی، صلح و همزیستی دارند؛ اگر شنیع‌تر و وقیحانه‌تر از آن اعمال نباشد، دست کمی از آنها ندارد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن محکوم کردن جسارت و اهانت به قرآن کریم و مجوز دادن به آن عمل ناشایست که قلب دو میلیارد مسلمان، بلکه بسیاری از آزادگان جهان را آزرده است، از همۀ دولت‌هایی که داعیۀ دموکراسی و آزادی دارند ـ به‌ویژه دولت سوئد که این اقدام در آن انجام گرفته و مجوز داده شده‌است ـ می‌خواهد که آن عمل و اقدام‌های مشابه را محکوم و از تکرار آن جلوگیری نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول