اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رتبه دوم استان قزوین در سامانه رصد اشتغال کشور

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: ۲۷ درصد از تعهد اشتغال استان قزوین در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ محقق شد و در حال حاضر بعد از استان بوشهر دارای رتبه دوم در ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه رصد اشتغال کشور هستیم.

رتبه دوم استان قزوین در سامانه رصد اشتغال کشور

محمد مهدی رحیمی نیارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ درصد از تعهد اشتغالزایی استان قزوین تحقق یافته است.

وی افزود: براساس زیست بوم اشتغال استان، باید در سال جاری ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در قزوین ایجاد شود که تحقق این تعداد اشتغالزایی در استان، همکاری و اهتمام بالای دستگاه های اجرایی را می طلبد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اضافه کرد: شهرستان آبیک با ۳۳٪ و قزوین با ۳۰٪ بیشترین میزان ثبت و  اشتغالزایی استان را محقق کرده و شهرستان های بوئین زهرا ۱۵٪ و آوج با ۲۱٪ درصد تحقق تعهدات اشتغالزایی، پایین ترین عملکرد را داشته اند و البرز ۲۲٪ و تاکستان نیز ۲۷٪ از تعهدات اشتغالزایی خود را تاکنون محقق و ثبت کرده اند.

رحیمی نیارکی بیان کرد: ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت استان، فنی و حرفه ای و راه و شهرسازی بالاترین میزان ثبت و اشتغالزایی را به خود اختصای داده اند که ضمن قدردانی از این دستگاه ها، امیدواریم سایر دستگاه ها نیز برای تحقق تعهدات اشتغالزایی خود همکاری و تلاش بیشتری داشته باشند.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان قزوین بعد از استان بوشهر دارای رتبه دوم در ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه رصد اشتغال کشور می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول