اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ملاشیه چشم انتظار آب و برخورد با مسببان بی‌آبی

ملاشیه چند روزی است آب ندارد در حالی که مسوولان مربوطه در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند اما از برخورد با مسببان این قضیه هم نباید به سادگی‌ گذشت.

ملاشیه چشم انتظار آب و برخورد با مسببان بی‌آبی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قریب به ۱۰ روز است مردم منطقه ملاشیه اهواز با مشکل بی‌آبی سر می‌کنند.

بی‌آبی را کنار گرمای 50 درجه اهواز که بگذارید حق می‌دهید مردم این مناطق کم‌ برخوردار اهواز شدید از مسئولان گلایه‌ مند باشند.مشکل ملاشیه امروز فقط بی‌آبی نیست قطعی مکرر برق هم مردم کلافه کرده است که باید هر چه سریع‌تر فکری برای آن کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز به خبرنگار فارس گفته است عملیات آبرسانی با تانکر به مردم ملاشیه که دچار تنش آبی هستند، ادامه دارد.

چندین خیابان منطقه هم گفته می‌شود نزدیک به 20 روز بی‌آب هستند.

به گفته فرماندار اهواز در حال حاضر عملیات اتصال خط انتقال ۵۰۰ میلی متری از ظلع شرقی ملاشیه جهت تقویت فشارآب این منطقه، از روزهایی گذشته آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

 مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان دیروز به خبرنگار فارس گفت: ملاشیه به علت افزایش وسعت درسال‌های گذشته با کمبود آب مواجه بوده اما این کمبود مهار شد البته در بعضی قسمت‌های منطقه به صورت ساعتی قطعی آب داشته است. 

وی افزود:مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: برای تقویت آب منطقه، درحال احداث یک خط انتقال به طول ۸۰۰ متر از کنار شرکت فارسیت هستیم که این خط انتقال تا ۴ یا ۵ روز دیگر تکمیل می‌شود؛این خط لوله تا یکشنبه یا نهایتا دوشنبه وصل خواهد شد تا فشار آب منطقه تنظیم شود. 

کرمی‌نژاد با بیان اینکه جنوب غرب اهواز کمبود آب دارد، افزود: برای کوی سیاحی، شهرک دانشگاه، عین دو، پردیس و ملاشیه درجنوب غربی شهر درحال انجام یک کار اساسی هم هستیم که مناقصه ای به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان است و منتظریم برنده آن اعلام شود تا از تصفیه خانه شماره دو خط انتقالی کشیده شود.  کرمی‌نژاد گفت: این پروژه زمان بر است و حدود ۷ تا ۱۰ ماه زمان می‌برد که امیدواریم تا تابستان سال‌ آینده مشکل حل شده باشد.

ملاشیه منطقه‌ای در جنوبی‌ ترین نقطه قسمت غربی اهواز با بیش از 50 سال قدمت، جایی که در زمانی مردم آن برای دفاع از کشور جان خود را فدا کردند و عشق و محبت آنها به امیرالمؤمنین و سیدالشهدا زبانزد است؛ ولی سال‌هاست که محرومیت دست‌بردار آنها نیست.

حاتمی مدیر آبفا اهواز در واکنش به اینکه دلیل اطلاع‌ رسانی‌ نکردن به اهالی منطقه چه بوده است گفت: این اتفاق ناخواسته رخ‌داده است!

بهمن سال ۱۴۰۰ نیز شکستگی لوله انتقال آب، موجب قطع چندروزه آب هشت منطقه اهواز از جمله ملاشیه شده بود.

انتظار مردم از دستگاه قضایی مواجهه جدی با مدیران سهل‌انگار و بی‌تدبیر است پرونده بی‌آبی ملاشیه باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا با ترک‌فعل و اهمال‌کاری مسببان این قضیه قاطعانه برخورد شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول