اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۶۵۰ تن گندم بذری در اختیار کشاورزان سمنانی قرار می‌گیرد

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ۶۵۰ تن گندم بذری در اختیار کشاورزان سمنانی قرار می‌گیرد، گفت: خرید بذور گندم گواهی‌شده و مادری از تولیدکنندگان پایان یافت.

۶۵۰ تن گندم بذری در اختیار کشاورزان سمنانی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمود خدابخشی، سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی بذور گندم گواهی‌شده و مادری برای کشاورزان گندم‌کار استان سمنان، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان بخشی از این گندم را از طریق انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان خریداری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تا دهم تیرماه، مرحله خرید از تولیدکنندگان طرف قرارداد به پایان رسیده و بذور مذکور در انبارهای استان سمنان ذخیره‌سازی شده است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: بر اساس فرآیند سال‌های گذشته، خرید گندم بذری انجام شده و بعد مراحل بوجاری، سم‌زنی و کیسه‌گیری در اواخر شهریورماه برای کشت پاییزه آماده تحویل به کشاورزان متقاضی در استان سمنان است.

خدابخشی گفت: امسال حدود ۶۵۰ تن گندم بذری از طریق شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان آماده‌سازی شده و از اواخر شهریورماه به واسطه کارگزاری‌های استان سمنان آماده تحویل به کشاورزان است.

 پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول