اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد بسترهای لازم برای خرید تضمینی گندم در سمنان/ بازرسی‌ نانوایی‌ها ادامه یابد

استاندار سمنان با بیان اینکه مراکز خرید با امکانات و تجهیزات مناسب، آمادگی کامل برای ایجاد بستر خرید گندم را داشته باشند، گفت: کیفیت نان در برخی شهرستان‌ها مناسب نیست و بازرسی‌های تخصصی برای افزایش کیفیت نان ادامه یابد.

ایجاد بسترهای لازم برای خرید تضمینی گندم در سمنان/ بازرسی‌ نانوایی‌ها ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه استانی رصد و پایش وضع آرد، گندم و نان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: جلوگیری از قاچاق آرد و افزایش دقت در پخت نان و همچنین تقویت مشتری‌مداری از محاسن اجرای طرح رصد و پایش وضع آرد و نان است.

وی افزود: مدیریت تخصیص و توزیع سهمیه آرد بین خبازی‌ها با محوریت تسهیل در دسترسی سریع و آسان مردم به نان باکیفیت و جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی، در دستور کار باشد.

استاندار سمنان ادامه داد: کیفیت نان همچنان در برخی از شهرستان‌ها مناسب نیست و اقدامات و بازرسی‌های تخصصی باید در راستای افزایش کیفیت نان همچنان ادامه یابد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در حوزه خرید تضمینی گندم در استان سمنان، به‌خوبی عمل شد و در سال جاری نیز ضرورت دارد تا مراکز خرید با امکانات و تجهیزات مناسب، آمادگی کامل برای ایجاد بستر خرید گندم را داشته باشند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول