اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واحدهای تولیدی راکد استان زنجان احیاء می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از احیای واحدهای تولیدی از طریق ارائه تسهیلات توسط اداره کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری زنجان تا شهریورماه سالجاری خبر داد.

واحدهای تولیدی راکد استان زنجان احیاء می‌شود

حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در جلسه هماهنگی اشتغال ایثارگران زنجان با اشاره به اینکه تا پایان سالجاری ۱۶ هزار تعهد ایجاد شغل در استان داریم، اظهار داشت: اگر بتوانیم از این ظرفیت سهم ۲۵ درصدی جامعه ایثارگری را لحاظ کنیم می‌توانیم مشکل اشتغال ایثارگران را برطرف کنیم. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه افراد با مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم متقاضی شغل می‌توانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مشغول به کار شوند، تاکید کرد: باید واحدهای تولیدی صنعتی را مکلف کنیم تا درصدی از جذب نیروی خود را به جامعه ایثارگری اختصاص دهند. 
وی از احیای  واحدهای تولیدی از طریق ارائه تسهیلات توسط اداره کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری زنجان تا شهریورماه سالجاری خبر داد و افزود: قرار است این واحدها با استفاده از تسهیلات، بالغ بر ۲ هزار شغل ایجاد کنند، که اگر ۱۰ درصد از جامعه ایثارگری نیز جذب شوند، مشکل اشتغال آمار چشمگیری از جامعه ایثارگران برطرف خواهد شد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول