اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت 200 میلیارد تومان مالیات ارزش افزده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال از محل مالیات بر ارزش افزوده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

پرداخت 200 میلیارد تومان مالیات ارزش افزده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

فیروز شکوری، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بخش قابل توجهی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده استان به شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها اختصاص یافته و به یک منبع پایدار برای تامین منابع مالی مورد نیاز این حوزه تبدیل شده است.  
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان افزود: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر یا منطقه‌ای صرفا در راستای توسعه، عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می‌شود و این امر بیانگر آن است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت شهر و منطقه خودشان دارد.  
وی خاطرنشان کرد: طبق قانون و به منظور توسعه عمران شهری و روستایی، چهار درصد از عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود.  
شکوری اظهار کرد: مالیات بر ارزش افزوده مصداق واقعی عدالت مالیاتی است که مصرف کننده با توجه به میزان مصرف خود آن را پرداخت می کند. 
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در سال گذشته از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده، بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری در این استان واریز شد که نسبت به مدت مشابه قبل بیش از ۲۵۰ درصد رشد داشت.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول