اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعلام جزئیات برنامه‌های مهمانی بزرگ غدیر در لرستان

نشست خبری تشریح برنامه‌های مهمانی بزرگ غدیر روز جمعه در خیابان شورا خرم‌آباد برگزار شد.

اعلام جزئیات برنامه‌های مهمانی بزرگ غدیر در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسلم رضایی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به جزییات مهمانی بزرگ عید غدیر اشاره کرد و افزود: ستاد مردمی برنامه مهمانی عید غدیر در اسفند ماه برگزار و در نهایت بلوار شورا به طول سه کیلومتر برای این برنامه انتخاب شد.

وی بیان کرد: کمیته‌های متعددی از جمله کمیته هیات‌‌ها، ،مداحان، انرژی، روابط عمومی، سادات و همسایگان و به موازات ستاد مردمی ستاد پشتیبانی و حکومتی هم تشکیل شد.

دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر در لرستان با بیان اینکه سامانه پیامکی برای فراخوان جذب مشارکت گروه‌های جهادی، مردمی و خانوادگی راه‌اندازی شد، گفت: در نهایت ۳۰۰ نفر مجموعه در سامانه پیامکی اعلام حضور کردند و ۱۰ محور خدماتی برای مهمانی غدیر تعریف شد.

رضایی پور محور اطعام را عمده‌ترین محور مهمانی بزرگ عنوان کرد و افزود: پذیرایی ساده، کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، خانواده و ترویج فرزند آوری، برنامه‌های هنری و ورزشی از دیگر محورهای این مهمانی بودند.

 به گفته وی از سیصد نفر مجموعه‌ای که در سامانه پیامکی اعلام حضور کرده بودند، تاکنون ۱۲۰ مجموعه آماده ارایه خدمات هستند.

دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر، گفت: ساعت شروع این مهمانی که برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، ۴ عصر روز جمعه تا یازده شب است.

رضایی پور علت انتخاب خیابان شورا را نبود بار ترافیکی عنوان کرد و افزود: پارکینگ مصلی، پارکینگ سازمان جهاد کشاورزی، پادگان ۰۷ و خیابان سی متری امیرکبیر را به عنوان پارکینگ خودرویی مشخص کرده‌ایم.

به گفته وی بر پایی دو ایستگاه تبیین، برنامه ویژه فرهنگی، تبیین غدیر، برگزاری نماز جماعت، سخنرانی مقطعی از جمله برنامه‌های مهمانی بزرگ عید غدیر است.

اجرای بیش از ۳۲۰ برنامه در استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه هفته سوم اردیبهشت ماه سال جاری تبلیغ برپایی مهمانی بزرگ را شروع کردیم، گفت: اطلاع رسانی برنامه هم از طریق، بنر صدا و سیما، رسانه‌ها و مجموعه‌ها از جمله شورای هیات‌های مذهبی، موکب‌ها، کانون‌های فرهنگی و هنری، ورزش و جوانان و خیریه‌ها انجام شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی، بیان کرد: در مهمانی بزرگ بیش از یکصد هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود، همچنین پذیرایی‌های متنوع، دوخت چادر، ارایه خدمات دندان پزشکی و نورافشانی از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ است. 

به گفته وی رویکرد میهمانی بزرگ نوجوانان و کودکان است، بر همین اساس استقرار و نصب وسایل بازی در برخی غرفه‌ها را داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در جشن عید غدیر بیش از ۳۲۰ برنامه فرهنگی و طبخ ۳۱۵ هزار پرس غذا را در سطح استان داریم. 

قدرتی بیان کرد: در شهرهای کوهدشت، دورود، نورآباد، بروجرد و سلسله هم میهمانی بزرگ را در سطح کوچکتر داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول