اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمک 195 میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی به کمیته امداد همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از کمک 195 میلیارد تومانی سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادها با انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک به کمیته امداد استان همدان خبر داد.

کمک 195 میلیارد تومانی  دستگاه‌های اجرایی به کمیته امداد همدان

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کمیته امداد خدمات مختلفی در زمینه‌های حمایتی، فرهنگی و مشاوره، اشتغال، مسکن، امور حقوقی، درمان، جهیزیه، اکرام ایتام و محسنین و... به ۶۲ هزار خانوار زیر پوشش و نیازمندان استان ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های تأمین اعتبارات مورد نیاز، بهره‌مندی از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، حامیان و سایر سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان و کشور است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان بیان کرد: این نهاد با هدف هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در ارائه خدمت به نیازمندان، ۴۲ مورد تفاهم‌نامه در طول چهار سال گذشته در سطح ملی و استانی منعقد کرده که در این مدت تاکنون ۱۹۵ میلیارد تومان از سوی سازمان‌ها و نهادهای طرف تفاهم‌نامه به کمیته امداد کمک شده است.

وی ضمن تشکر از سازمان‌ها و دستگاه‌های طرف تفاهم‌نامه‌ها، گفت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که با همکاری و تعامل مناسب دوسویه می‌توان از این ظرفیت‌ها برای ارائه خدمت به مردم استان به ویژه نیازمندان و محرومین در راستای توانمند سازی آنان استفاده کرد.

شیخی‌زاده با اعلام آمادگی امداد استان برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک، اظهار امیدواری کرد که با بهره‌مندی از تعامل مناسب و همکاری بیش از پیش سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات، بتوان گام‌های بلندی در ارائه خدمت به نیازمندان جامعه به ویژه ایتام و زنان سرپرست خانوار برداشت.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول