اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وعده خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کشور، خودکفا می شوند.

وعده خودکفایی 100 هزار مددجوی کمیته امداد تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  سید مرتضی بختیاری در جشن خودکفایی و توانمندسازی کمیته امداد در مشهد با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات با رعایت تکریم در صدر برنامه های این نهاد و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: هم اکنون یک میلیون و ۳۸۴ هزار نفر مستعد اشتغال در کمیته امداد هستند و در صورت حمایت های دولت از این نهاد که مورد تاکید ریاست جمهوری نیز هست، موفقیت بزرگی در این زمینه حاصل خواهد شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این که این نهاد رکورد خودکفایی در کشور را شکست، افزود: تا کنون ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجوی این نهاد در کشور خودکفا شده اند و در راستای هدف‌گذاری برنامه ریزی طی سال ۱۴۰۲ هم تعداد ۱۰۰ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد کشور خودکفا می شوند.

همچنین استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: طبق آمار انتشاری از مرکز آمار ایران خراسان رضوی ۱۰۶ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد کرده است که رقم ۳۹ درصد از اشتغال کل کشور را شامل می شود. 

یعقوبعلی نظری افزود: طبق آمار استانی میزان اشتغال ایجاد شده ۱۱۶ هزار فرصت شغلی ثبت شده است که موفقیت خوبی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه در کمیته امداد ضمن انجام کارهای روبنایی به اقدامات زیربنایی از جمله توانمندسازی هم پرداخته می شود همچنین توزیع جهیزیه برای تشکیل خانواده و ایجاد اشتغال برای پایداری خانواده توسط کمیته امداد از اقدامات زیربنایی و فوق العاده مهم است.

گفتنی است در این مراسم، خودکفایی هشت هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جشن گرفته شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول