اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مطالبات 7 روستای شهرستان خوسف پیش روی مسؤولان و نماینده

در برنامه دهگردشی که نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با همراهی مسؤولان استانی و محلی از 7 روستای بخش جلگه ماژان خوسف داشت در جریان خواسته و نیازهای آنان قرار گرفت.

مطالبات 7 روستای شهرستان خوسف پیش روی مسؤولان و نماینده

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز با همراهی جمعی از مسوولان استانی و محلی خوسف به چند روستای این شهرستان رفت و از نزدیک جریان خواسته ها، نیازها و مطالبه های آنان قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در این دهگردشی وی با همراهی مسوولان به روستاهای گولگ،کفتر میلان، اکبرآباد، قصبه، روبیات، چهکندک، خلیلان و شهرستانک رفت و ضمن گفت وگوی رو در رو با مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران در جریان خواسته ها و نیازهای آنان قرارگرفت.

عمده خواسته و نیازهای این روستاییان نیز به  کمبود آب شرب، آنتن دهی نامطلوب تلفن همراه و اینترنت، آسفالت نامطلوب جاده ها، کمبود زمین برای ساخت مسکن برمی گشت.

همچنین مسئولان حاضر در این دهگردشی نیز بعد از مطلع از درخواست های این روستاییان قول اقدام و پیگیری را به آن ها دادند.

همچنین نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از مسوولان خوسف از فعالیت های گروه جهادی مستقر در روستای گیوشاد بازدید کرد. 

گروه جهادی دانشگاه شهید رجایی از ۸ تا ۱۸ تیرماه در روستاهای گیوشاد گارجگان، دولت آباد، اکبرآباد، سلم آباد و علی آباد زارعین  خدمت رسانی می کنند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول