اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام فلسطینی در گفت‌وگو با فارس: با سلاح اراده، با دشمن صهیونیستی می‌جنگیم

هماهنگ کننده گروههای اقدام ملی و اسلامی در جنین ضمن تأکید بر ادامه مبارزه با دشمن صهیونیستی، گفت که باید همه به صهیونیستها فشار وارد کنند تا فورا عملیات خود را علیه جنین و اردوگاه آن متوقف کنند.

مقام فلسطینی در گفت‌وگو با فارس: با سلاح اراده، با دشمن صهیونیستی می‌جنگیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، راغب ابودیاک هماهنگ کننده گروههای اقدام ملی و اسلامی در جنین امروز سه‌شنبه تأکید کرد که همه ساکنان حاضر در اردوگاه جنین با روحیه بالا و سلاح اراده در حال مبارزه با دشمن صهیونیستی هستند که همه چیز را در این اردوگاه هدف قرار می‌دهد.

ابودیاک به خبرگزاری فارس گفت: آنچه در فلسطین و به ویژه اردوگاه جنین رخ می‌دهد، این است که اسرائیل همه چیز را هدف قرار می‌دهد، بیمارستانها مملوء از شهدا و افراد زخمی است و خیابانها و میادین، به مراکز درمان افراد زخمی بدل شده است.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز، برای دومین روز متوالی به تجاوزات گسترده و همه‌جانبه زمینی و هوایی علیه شهر جنین و اردوگاه آوارگان آن در شمال کرانه باختری ادامه دادند؛ این عملیات تجاوزگرانه جدید به جنین از سحرگاه دیروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه درخواستها برای دریافت خون افزایش یافته است، ادامه داد: سیستمهای آبرسانی و برق، خیابانها و زیرساختها به صورت کامل نابود شده است. این صحنه‌ها، یادآور شکستهای سالهای ۱۹۴۸ و ۱۹۶۷ است. بسیاری از منازل، با زور تخلیه شده و تیراندازی در جریان است.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد: ما از همه وجدانهای بیدار می‌خواهیم که به اسرائیل فشار وارد کنند تا فورا عملیات خود را علیه جنین و اردوگاه آن متوقف کنند.

روز گذشته، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که «عملیات خانه و باغ در جنین تا رسیدن به هدف مورد نظر ادامه دارد». مقامات تل‌آویو تاکنون و باوجود انتشار گزارش‌هایی مبنی بر شکست میدانی و عدم تحقق اهداف مطلوب، خواهان تداوم حملات هستند.

ساعتی پیش، شبکه ۱۲رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که  فرماندهان ارتش و شاباک به نتانیاهو، نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو تاکید کردند که اهداف عملیات نظامی در جِنین محقق نشده‌اند.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در نتیجه این یورش ۱۰ غیرنظامی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. هلال احمر فلسطین هم امروز اعلام کرد که اوضاع انسانی در اردوگاه جنین، بسیار بد است و ساکنان این اردوگاه به شدت نیازمند دارو، آب و موادغذایی هستند؛ در حالی تجاوز رژیم صهیونیستی به جنین، مانع امدادرسانی می‌شود.

روز گذشته، دوشنبه رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به شکست تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به شهر جِنین و اردوگاه آن، اعلام کردند: اگر عملیات نظامی قبلی ارتش اسرائیل در جنین موفقیت آمیز بود، اصلاً نیازی به عملیات فعلی وجود نداشت.

گفت‌وگو از معصومة فروزان

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول