اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مسئول فلسطینی در گفت‌وگو با فارس: اسرائیل جرأت حمله زمینی به جنین را ندارد

سخنگوی گروههای ملی در جنین، گفت که رزمندگان فلسطینی بی‌صبرانه منتظر هستند که با نظامیان اسرائیلی به صورت مستقیم وارد درگیری شوند، ولی صهیونیستها جرأت این کار را ندارند.

مسئول فلسطینی در گفت‌وگو با فارس: اسرائیل جرأت حمله زمینی به جنین را ندارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگرزاری فارس، تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین از بامداد امروز آغاز شده و طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت. این تجاوز تا لحظه تنظیم این خبر، به شهادت ۹ فلسطینی و جراحت ده‌ها نفر منجر شده است. 

مراد طوالبه سخنگوی گروههای ملی در جنین، در واکنش به این جنایات، به خبرگزاری فارس گفت: اردوگاه همچنان ایستاده است و تا به این لحظه، یورش زمینی [از سوی صهیونیستها] صورت نگرفته است. رزمندگان در مقابله با نیروهای اسرائیلی، مسئولیت‌پذیری بالایی دارند.

طوالبه با بیان اینکه در جریان درگیری نظامیان صهیونیست با نیروهای مقاومت، چندین نفر از صهیونیستها زخمی و شماری از جنگ‌افزارهای آنان منهدم شد و چند پهپاد هم سرنگون گردید، ادامه داد: نیروهای اسرائیلی همچنان در تلاش هستند بر کوجه و خیابانهای جنین مسلط شوند، ولی هنوز موفق نشده‌اند.

نیروهای مقاومت امروز اشغالگران متجاوز به اردوگاه جنین را با تیراندازی شدید و مواد منفجره هدف قرار دادند. مبارزان فلسطینی همچنین در پاسخ به تداوم حمله وحشیانه و بمباران هوایی منازل، حملات شدیدی را علیه نیروها و تجهیزات نظامی اشغالگران در چند محور هدف قرار دادند و مانع پیشروی نظامیان و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی به درون اردوگاه جنین شدند. هرچند که درگیری‌های شدید همچنان ادامه دارد. 

وی با اشاره به اینکه جنگ صهیونیستها فقط با جنگنده و خودروهای زرهی است، تصریح کرد: تا کنون، هیچ سربازی هلی برن نکرده است. رزمندگان [فلسطینی] بی‌صبرانه منتظر هستند که نیروهای اسرائیلی از جنگ‌افزارها پیاده شوند و در این صورت، نجگ با رزمندگان به صورت مستقیم خواهد بود.

این مقام فلسطینی با تأکید بر اینکه صهیونیستها جرأت ندارند از طریق زمینی به جنین حمله کنند، خاطر نشان کرد: مقاومت تا آخرین رمق ادامه خواهد داشت و رزمندگان تا پیروزی یا شهادت، آرام نخواهند نشست.

حزب الله لبنان هم ضمن محکومیت این جنایت وحشیانه که باعث وحشت شهروندان فلسطینی و تخریب اموال آنان شده است، با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: جنایات اسرائیل در سایه سکوت جهانی و عربی صورت می‌گیرد که دشمن را تشویق می‌کند تا به اقدامات تروریستی خطرناک خود ادامه دهد».

حزب الله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی از نیروهای رنجر و سلاحهای کُشنده‌تر استفاده کرد، تأکید کرد: نتایج این جنگ، حماقت و فهم نادرست دشمن از ارداه ملت فلسطین را برملا خواهد کرد؛ [ملتی که] ابزارهایی دارد که باعث خواهد شد دشمن از اقدام خود پشیمان شود.

این جنبش لبنانی در پایان حمایت کامل و مطلق خود را از همه گزینه‌هایی اعلام کرد که مقاومت فلسطین برای بازدارندگی در برابر دشمن و حمایت از ملت این کشور به کار خواهد گرفت.

گفت‌وگو: معصومة فروزان

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول