اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نیروهای مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در جنین ساقط کردند

منابع محلی در اردوگاه جنین، از انهدام یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین خبر دادند.

نیروهای مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در جنین ساقط کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگرزاری فارس، در بحبوحه درگیری‌های شدید امروز در اردوگاه جنین و در حالی که ارتش صهیونیستی از زمین و هوا وارد این اردوگاه شده است، منابع محلی از انهدام یک پهپاد جاسوسی خبر دادند. هنوز نوع این پرنده بدونسرنشین مشخص نشده است.

این سومین پهپادی است که از صبح امروز هدف نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین قرار می‌گیرد، دو پهپاد پیشین از نوع کوادکوپتر بودند.

تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین از بامداد امروز آغاز شده و طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت. این تجاوز تا لحظه انتشار این گزارش به شهادت ۹ فلسطینی و جراحت ده‌ها نفر منجر شده است. 

شبکه «المیادین» نیز  بعدازظهر امروز، خبر داد که خودروهای امدادی در تلاش برای ورود به شهر جنین و خارج کردن مجروحان هستند.

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در کرانه باختری نیز بعدازظهر امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد تمام گزینه‌ها برای پاسخ به اشغالگران روی میز است و نیروهای مقاومت در سلامت هستند.

شاخه نظامی حماس در کرانه باختری همچنین تاکید کرد دشمن آن طور که به شهر جنین آمده،‌ از این شهر باز نخواهد گشت.

همزمان یکی از فرماندهان گروه مقاومت «کتیبه جنین‌» (گردان جنین) زیرمجموعه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در گفت‌وگو با وبگاه «فلسطین الیوم»، گفت: «ما هنوز غافلگیری‌های زیادی داریم که دشمن را مبهوت خواهد کرد، ارتش آن را تحقیر می‌کند. ما به نتانیاهو احمق و رهبری ارتشش می‌گوییم که هنوز شروع نکرده‌ایم».

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول