اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح ملی اوقات فراغت در 250 کانون مساجد زنجان اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از برگزاری طرح ملی اوقات فراغت تابستانی در 250 باب از کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 8 هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

طرح ملی اوقات فراغت در 250 کانون مساجد زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در آیین افتتاحیه طرح ملی«مسجد، کانون نشاط» که در مسجد امام علی(ع) کانون فرهنگی هنری کمیل زنجان برگزار شد، با اشاره به وجود 384 باب کانون فرهنگی هنری مساجد با عضویت بیش از 14 هزار نفر در استان زنجان اظهار کرد: از این تعداد 58 درصد کانون‌ها در روستاها و 42 درصد در مناطق شهری فعالیت دارند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه به دلیل بیماری همه گیر کرونا از سال 1397 امکان برگزاری آیین افتتاحیه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد فراهم نبود، یادآور شد: امسال مراسم افتتاحیه اوقات فراغت با عنوان طرح ملی«مسجد، کانون نشاط» به میزبانی کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد امام علی (ع) و با حضور جمعی از اعضای کانون های مساجد زنجان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه بچه‌های مسجد بستری را برای ثبت کلاس‌های تابستانی فراهم کرده است، گفت: در پی رایزنی‌های انجام شده با آموزش و پرورش مقرر شده اطلاعات مربوط به کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد در سامانه نورینو ثبت شود تا دانش‌آموزان نیز به اطلاعات این کلاس‌ها دسترسی داشته باشند. 
اسلامی با اشاره به کلید واژه ایمان و امید که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند، گفت: بچه‌های مسجد روحیه ایمان و امید را در جامعه گسترش دهند. 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان به اعلام آمادگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در راستای حمایت از طرح‌های تحکیم خانواده و فرزندپروری اشاره کرد و افزود: امسال دوره آموزشی زوج‌های جوان در شهرستان ابهر اجرا خواهد شد. 
وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در سه رده سنی و 10 رشته خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه قرآنی تا پایان تیرماه امسال و از طریق سامانه بچه‌های مسجد است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول