اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بچه‌های مسجد سرمایه آینده کشور هستند

امام جمعه زنجان از بچه‌های کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان سرمایه آینده کشور یاد کرد و گفت: سفارش می‌کنم هماهنگی بین کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت حول محور امام جماعت مسجد باشد.

بچه‌های مسجد سرمایه آینده کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در آیین‌ افتتاحیه طرح ملی«مسجد، کانون نشاط» که در کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد امام علی(ع) آزادگان برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام 23 سال خون دل خورد و کامل‌ترین و آخرین دین را بر بشریت نازل کرد. 
امام جمعه زنجان ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام تمام احکام دین را در طول این مدت نازل کردند، ولی امضای آخر را در صحرای غدیر و یک منطقه گرم و سوزان پس از نزول آیه‌ای از جانب خداوند که سه بار از طریق جبرییل بر پیامبر نازل شد، زد. 
وی به بیانات مقام معظم رهبری و کلید واژه ایمان و امید اشاره کرد و افزود: ایمان اگر توام با امید باشد موفقیت حتمی است. 
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه اگر ولایت و امامت نبود، قرآن، اسلام و سیره پیامبر بیمه نمی‌شد، ادامه داد: عید غدیر خم، افضل اعیاد مسلمین است. 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان خطاب به اعضای کانون‌های مساجد زنجان افزود: آینده از آن جوانان است؛ آینده را باید خودتان بسازید و از امروز باید آغاز کنید. 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با یادآوری اینکه بهترین فرصت برای ساخت آینده دوره جوانی و بهترین بستر مسجد است، خاطرنشان کرد: بچه های کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج سرمایه آینده کشور هستند و تابستان برای جبران درس های عقب مانده و تقویت پایه های علمی و دینی فرصت مناسبی است.
وی ادامه داد: سفارش می‌کنم هماهنگی بین کانون‌های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج حول محور امام جماعت مسجد به عنوان ستون مسجد برقرار باشد. 
امام جماعت مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به روایتی از امیر مومنان(ع) از کتاب عیون الاخبار امام رضا(ع) گفت: رسول اکرم(ص) به امیر مومنان فرمودند: هر که تو را دوست بدارد با درجه انبیا در روز قیامت محشور می‌شود و شرط آن این است که مرتکب گناه نشود. 
حجت‌الاسلام خاتمی ادامه داد: همانطور که سرطان بدن را نابود می‌کند غیبت نیز تمام کارهای خوب ما را از بین می‌برد و کفاره غیبت از نظر اهل بیت(ع) این است که نسبت به شخصی که غیبت مردی طلب مغفرت کنید.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول