اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خرید زمین در خرمدره برای اجرای پروژه‌های مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از خرید زمین در خرمدره برای اجرای پروژه‌های مسکن ملی خبر داد و گفت: این زمین از بنیاد مستضعفان خریداری و برای اجرای پروژه ۲۶۰ واحدی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

خرید زمین در خرمدره برای اجرای پروژه‌های مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه تفاهمات انجام شده با شرکت‌های خدمات‌رسان در حال اجرا است، اظهار کرد: در این رابطه اجرای زیرساخت‌ها طبق توافق در حال انجام است و فقط شرکت گاز بیرون و داخل پروژه را خودش اجرا می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تهیه و اجرای نقشه برای زیرساخت‌های مورد نیاز در پروژه‌های مسکن ملی تاکید کرد و افزود: در این رابطه تقسیم کار برای تامین منابع مورد نیاز به پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

وی از خرید زمین در خرمدره برای اجرای پروژه مسکن ملی خبر داد و گفت: این زمین از بنیاد مستضعفان خریداری و برای اجرای پروژه ۲۶۰ واحدی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

اسماعیلی در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی شهری از جمله سهمیه استان، قراردادهای منعقده و معرفی به بانک را ارائه کرد.

علیرضا جزء‌قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هم در این جلسه  با بیان اینکه اتخاذ تصمیم در مورد تامین زیرساخت‌ها با توجه به پیشرفت پروژه‌ها انجام خواهد شد، ادامه داد: در این رابطه هر چند تامین این زیرساخت‌ها بر عهده شرکت‌های خدمات.رسان است ولی منابع مشخص نیست.

همچنین عبدالرضا خاتمی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان هم در این جلسه از ابلاغ دستورالعمل تسهیلات مسکن ملی بر اساس تفاهم‌نامه کشوری خبر داد و گفت: سهم پنج بانک از ۶ بانک در این ابلاغیه مشخص شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان بررسی تسهیلات مسکن ملی به مانند تسهیلات تبصره ۱۶ را ضروری دانست و تصریح کرد: می‌توان با این روش آمارها را احصا کرد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول