اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های مسکن ملی در قیدار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گفت: زمین لازم برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه‌ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می شود.

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های  مسکن ملی در قیدار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمال خلجی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان خدابنده هم برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم انجام گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در فاز نخست، زمین ۵۱۹ واحد مسکونی با تفاهم نامه‌ای که بین اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین انجام  گرفت تامین شد، افزود: تامین این تعداد واحد مسکونی در شهرستان خدابنده به علت وقفی بودن زمین‌های شهر قیدار مشکلات خاص خود را دارد. 

وی با بیان اینکه 2 هزار و ۵۰۰ نفر در فاز دوم برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خدابنده ثبت‌نام کردند،گفت: ۱۰۰ نفر از نیروهای مسلح و ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به این آمار اضافه می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تعداد متقاضیان به 3 هزار نفر برسد.
خلجی تاکید کرد:  زمین لازم برای ساخت این تعداد واحد مسکونی به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ هکتار در قالب تفاهم نامه‌ای با اداره اوقاف در شرف تامین است و به محدوده شهر قیدار الحاق می‌شود. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده افزود: اداره راه شهرستان خدابنده با تمام توان پیگیر تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم‌نامه‌های لازم با اداره اوقاف، شهرداری و صاحبین زمین انجام می‌دهد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول