اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: در راستای مصوبه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن، راه‌اندازی دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو سایت شرق و غرب شهر زنجان فراهم شد.

دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در ۴ تیر که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، گفت: در این راستا متقاضیانی که در مورد پروژه‌های خود سوال یا ابهامی دارند می توانند به کارشناسانی که به همین منظور در روزهای خاص در محل کارگاه پروژه های شرق و غرب حضور خواهند داشت مراجعه و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به شفاف سازی روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد، ابراز کرد: متقاضیان از این هفته می‌توانند در روزهایی که از سوی اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اعلام خواهد شد در محل‌های تعیین شده حضور یابند و پیگیر پاسخ سوالات خود، از افراد مربوطه باشند.
وی هدف از فراهم شدن این فرصت را شفاف سازی روند اجرای پروژه‌ها، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به سوالات متقاضیان اعلام کرد و بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به پاسخگویی قاطع و شفاف به متقاضیان جدی است و بر این امر اذعان دارد که باید متقاضیان اطلاع کافی از پروژه‌ها داشته باشند.  
اسماعیلی تاکید کرد: در بستری که برای متقاضیان فراهم شده مدیران پروژه‌ها در کنار کارشناسان پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دو سایت شرق و غرب شهر زنجان در دست اجراست، افزود: سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در بخش شهری ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول