اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد:‌ مسئولان به تبیین برنامه تحولی دولت بپردازند

استاندار یزد گفت: یکی از وظایف مهم دولتمردان، دفاع از عملکرد و برنامه‌های تحولی دولت و پاسخ به شبهات و سوالات مردم است.

استاندار یزد:‌ مسئولان به تبیین برنامه تحولی دولت بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری استان، مهران فاطمی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت  اظهار کرد: متولیان امر فرهنگ و فرمانداران شهرستان‌های استان باید به فراهم سازی زمینه‌های برگزاری جشن در این ایام همت کنند.

وی دستگاه‌های اجرایی استان را به تبیین گفتمان و برنامه و امور کلان دولت و اقدامات انجام شده در طول هفته دولت فراخواند و افزود: یکی از وظایف مهم دولتمردان، دفاع از عملکرد و برنامه‌های تحولی دولت و پاسخ به شبهات و سوالات ایجاد شده بین مردم است که باید برای هرچه بهتر عمل کردن به این وظیفه، اطلاعات و اشرافیت مطلوبی نسبت به مسائل کلان دولت داشته باشند.

استاندار یزد با اشاره به لزوم باز کردن گره‌های ذهنی مردم درباره مسائل مختلف در هفته دولت تصریح کرد: افتتاح طرح‌های استانی به مثابه زمینه و بستری برای باز کردن گره‌های ذهنی مردم لازم است، اما کافی نیست و تمامی اقدامات و برنامه‌های دولت باید به امیدآفرینی و ایجاد رضایتمندی در جامعه منتج شود.

فاطمی با بیان اینکه رفتار مدیران و مسئولان به کالبد هفته دولت روح می‌بخشد، گفت: معاونت منابع انسانی استانداری برنامه منسجمی را برای تکریم ارباب رجوع تدوین کند تا در طول سال و به طور خاص در ایام هفته دولت اتفاق بیفتد و هر مدیری در مجموعه خود، سرعت پاسخگویی حضوری و تلفنی و جلوگیری از حجم بالای نامه‌های سرگردان در ادارات را مدیریت کند.

وی درصد بالایی از سوالات و ابهامات مردم در دیدار‌ها و بازدید‌ها را درباره طرح نهضت ملی مسکن خواند و افزود: تدوین بسته ویژه اطلاع رسانی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و تحویل ۲ هزار واحد این طرح و واگذاری آن به مردم در هفته دولت در دستور کار معاونت عمرانی و اداره کل راه و شهرسازی قرار بگیرد و با همه متقاضیان تایید شده طرح در خصوص سوالات و ابهامات آن‌ها گفتگو شود.

وی با اشاره به برگزاری میز‌های فراگیر خدمت در سطح مساجد و محلات گفت: مسئولان شهرستانی و معاونان ادارات در این برنامه حضور پیدا کنند تا نهضت رسیدگی به ابهامات و مشکلات مردم در ایام هفته دولت و حتی یک ماه پس از آن شکل بگیرد. همچنین با راه اندازی «سامانه نماد» میزان رضایت مردم از عملکرد مسئولان سنجیده شود.

فاطمی از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد خواست تا طرح‌های در آستانه افتتاح استان را با تزریق منابع مالی و یا مطالبه از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه به هفته دولت برسانند.

استاندار خاطرنشان کرد: ویژه برنامه شهدای دولت و نمایشگاه دستاورد‌های دولت در استان در قالب برنامه‌های با کیفیت و نوآورانه انجام شود تا حضور در آن برای مردم جذابیت بیشتری داشته باشد و عملکرد دولت نیز بهتر و بیشتر بیان شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول